About Me

Be where you are, otherwise you will miss your life.

Followers

waaaaa

Thursday 30 June 2011

Teater mahsuri

assalammualaikum
hehe
emm..dalam menghitung hari nak balik kolej daa
sempat lagi aku g nyebok tengok abang wat keje
heee..
biasalaa laa tuu
bosan kot 
hee..ari tu aku g tengok abang wat teater
haaa
first time neh tengok dia berlakon depan depan
haha
nak jugak tengok hasil dia
yang tiap tiap hari dok practice dalam toilet,depan cermin,time tunggu turn nak mandi
hahaha
sampai aku dah terhafal sikit skrip dya tuu
SIKIT ja la tapi
hee
teater abang kali nie kat penang jaa
dekat rumah p ramlee
selalu teater dya kat kl sana nunn
mana mampu nak g
alang alang dekat penang kannn
nak jugakk nyebokk
hehe
teater abang kali nie teater mahsuri
sebelom nie aku juz tau cita psal darah putih mahsuri ja kot
after tengok teater tuu
tau la sikit sikit,sebab abah n mak kata ada lagi cita dia,
teater neh juz amek sikit jerk
cakap teater kan
mesti la amek sikit sikit jerk
teater neh teater muzikal
tetiba berlawan lawan
then ada artis artis mai nyanyi
hehe
abang tak nyanyi kali nie,
dya kna join student jdik pelakon 
jadi suami mahsuri gituu
teater nie under kolej perubatan weehhh aucms
teruja kot tengok medical student wat show cam gini
ala ala teater kat istana budaya gituu
kemaennn tauuu~~
:p





pssstttt psstttt~~alahhaaiiii..jarang aku dapat g tengok show abang..huhu..

selalunya mesti tak da kat rumah

wuwuw

bila balik rumah jerk leh tengok dunia selain dunia study..hahahha

takpe laa

ade jugak time enjoy uollsss..hahaha

:P


No comments:

Post a Comment