About Me

Be where you are, otherwise you will miss your life.

Followers

waaaaa

Wednesday 5 October 2011

lets study about brain!

weeeeeeee~
dah masuk module central nervous system *brain brain la gituu*
jadual untuk 1st week nie,adusss...sangat la bahagia gituuu~
kelas macam' nak hidup segan,mati tak mau'
sangat la free..rasa pelik pon ada,nak study tu mula la malas bila dah tau jadual macam tu kan
kelas kebanyakkan start pukol 2,memang asyik tido je la kan,sampai demam demam aku sebab tido banyak
erggghhhhhhh
*cewah,poyo jerk,padahal suke je tido tido tuu*
HAHA
:D
tapi kan bila tengok jadual untuk hari hari minggu minggu bulan bulan seterusnya,
MASYAALLAH!
memang padan la dya bagi free minggu neh,lepas nie,jgn harap la kau nak berpoya poya lagi dengan katil
=.='
so,aku macam homesick sebab lagi sebulan nak balik rumah,huhu..macam nak balik minggu neh,tapi macam penat,so nak balik time tokwan nak kawen laa...
hehehehe~~

okay okay okay
disebabkan banyak la time free aku neh kan,so aku cari la pic pic yang buat aku gelak..
hehehehehe~
pic pic orang jadi gemok...
hehehehehe~
yang jadi la tau,yang macam tak nampak real tu,i tak letak laa..
tapi cute tauu
jom usha jom!







hehehehehehehheheeheh~~ sy bosan tau...tu la wat mende mende tak berfaedah sket neh..HAHA :p
p/s~ sorry laa i gedik sikit sejak dua menjak neh  =.='

No comments:

Post a Comment