About Me

Be where you are, otherwise you will miss your life.

Followers

waaaaa

Sunday 4 December 2011

lapar lagi

hishhhhh
asyik lapar n lapar je kan
susah la jadi orang macam nie
dulu bila diet,berat bertambah kot
lepas tu kena gastrik
terus tak diet dah lepas tu
asyik makan n makan je kot
n yang best berat menurun dari time diet tu haaa
MIAHAHA :D
dulu kalot la haa time gemok tu berat 51 kot..paling berat la yang aku penah kan
huhu
diet la jugak time tu
time form 4 nie haaa...tengok la pipi tuuu..=.='

51 kg jugak,tapi pipi dah kecut dari form 4 kan?HAHA :P


time nie dah menurun sket 48 rase tapi nmpak mcm tak menurun pon kan @.@

obviously yang nie time 51..haha :p..kakak time nie baru kurus kot..akak diet dasyat kot..thanks to dr.rozmey ..HAHA..kakak n abang kalau diet memang dasyat,sebab tu aku kena makan sembunyi sembunyi sebab nanti kena sound *hisshhhh makan lagi?dah la gemok..huuuu skang pon kne lagi cam tuu..haihhh *
haaa..nie la akak i..haaa..gemok kan ..tapi dalam 4 bulan ja kot..sebab minum juz mate..n mntain diet dya tuuu,,kurus terussss sampai skang =.=' aku pulak bila diet jadi gemok =.='
si alip nie lagi laaaa,diet dasyat,exercise lagi ..aku tegok dia pon,rimassss....kcyan abang aku tau,dulu dia gemok,lpas kena reject dengan sapa ntah,diet,g swimming,men ragbi segala,jaga pnampilan suma..haihhhh =.=' jangan laa makan banyak depan dia,nanti kena sound free free ja kot macam aku kena selalu..huuuuuuuu *makan makan makan*



yang nie palingggggg gemok aku rasa ..ergggghhhhh

lepas tu aku terus tak diett..makan makan makan makan lagi
berat dah tak naek macam dulu..HAHA :P
tapi sedih asyik lapar jaaa
malu dengan kawan kawan,tak penah bitah tolak kalau ajak makan kan?
cuma sekali tu ja kot,tu pon sebab merajuk..haha *geli gilaaa*
tapi tidak bertahan lama..ergghhhh..lapaq balik esok esok dan esok nya sampai ari nie..heeee~
nak diet balik laaa..biaq la gemok pon..huhuhu..sebab kan,aku rasa aku makan banyak kot,sebab tu asyik mengantuk..huhu..letih kan sebab tenaga banyak nak digest makanan yang banyak tu haa..heeee~
so,bila diet leh la otak nie guna tenaga ntok digest apa yang aku study tu haa *study ke?* study la jugak..miahahahaha :D gemok pon takpa la..seksi skit *errrrrr =.='

kurus tak? *gedik kan?muntah sket* huuuu
okay bye!

No comments:

Post a Comment