About Me

Be where you are, otherwise you will miss your life.

Followers

waaaaa

Friday 24 February 2012

H.I.D.U.P

macam macam kan perangai manusia sekarang
bila umur dah masuk angka dua kat depan,baru sedar manusia semua tak sama
perasaan,perangai,kehidupan
dekat facebook,macam macam boleh tengok perangai manusia
nie bukan nak mengata,tapi emm emm
just nak bagitau,*manusia semua tak sama*
*huihuihui*

okay,ada yang begini
*situasi : dulu kau jatuh cinta,dek terpikat akan senyuman itu
bak kata kau,kau tak boleh hidup tanpa senyuman itu.
bila perempuan itu terima kau,YES!kau layan bagaikan puteri,bahagia hidup si kekasih hati
tapi bila kekasih hati mula memikirkan masa depan,kerana ingin mengejar cita cita,dan hanya suruh kau bersabar dan sambil berkata,kalau ada jodoh ada la 
DANG!hilang segala ayat ayat romantis kau itu~
tidak sampai 2 minggu,kau sudah mempunyai kekasih baru
mungkin nak mengisi kekosongan hati
*aku tak paham,tak boleh ke nak single dan sambil menunggu si kekasih hati yang kau terpikat akan senyuman itu*
bongok la kau
lepas kau jemu akan kekasih baru!
DANG!kau temui cinta baruuu...
dan sekarang kau tergila gila kan dya
dan segala status kau berbaur kecewa
*kenapa kau tak terima aku*
*kenapa kau tak boleh mencintai aku*
*aku akan terus mencintai kau*
status dya berbahasa english la uolss
standard belajar overseas kan
 
and you know what?maybe kekasih hati yang baru kau puja puja itu,tau akan perangai kau
and kalau betul la kau betul betul la ikhlas kan cinta sayang segala dengan kekasih baru yang kau puja ituu
pleasseee jangan nak bagitau semua orang sangat la okay?
if you really really muslim yang sejati,kau hanya perlu berdoa kepadaNYA
and pleaseee,kau yang aku rasa pandai sebab belajar di overseas la kononnye kan, and
aku sekarang tengok kau macam orang yang bodoh tau
yes,even i tak sepandai you yang always ber speaking segala kan?
tapi i reti jugak baca n paham
geli tau..paham?
and one more thing,aku tak paham
kau memang jatuh hati dekat orang because of their smile?
then wat happen if they cannot smile?
kau buang begitu saja?sebab kau nak tengok si dia smile smile je kan?
 
*ehhh,kau apasal bitah?biar laa..manusia kan macam macam ada kan?ini la kehidupan..*
jangan jadikan masalah dyorang jadi masalah kau pulak
HAHA
okay bye :D


No comments:

Post a Comment